Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.goodfood.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.goodfood.si (v nadaljevanju tudi »DOBAVITELJ«) upravlja podjetje ROKSA d.o.o., Cesta v Gorice 77a, 1000 Ljubljana, matična številka: 8952752000, davčna številka: SI38181487, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi DOBAVITELJ ali www.goodfood.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.goodfood.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med DOBAVITELJEM in KUPCEM.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
1. Cene
Cene v naši ponudbi vključujejo 9,5% in 22% DDV. Cene so EXW in ne vključujejo stroškov dobave, transporta, zavarovanja ali kakršnih koli drugih posegov. Vsi stroški so zapisani ob oddaji naročila in DOBAVITELJ ne zaračuna dodatnih stroškov. V kolikor stranka naroča s plačilom preko predračuna, ima DOBAVITELJ pravico pravico do spremembe cen v primeru, da KUPEC ne naroči blaga ali storitev v roku veljavnosti predračuna.
2. Izpolnjenji podatki
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini www.goodfood.si mora KUPEC izpolniti podatke. Za nakup so dovolj podatki o naslovu plačnika oz. naslov za dostavo in e-naslov ter telfonska številka (da vas dostavljalec pokliče pred dostavo). Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani KUPEC soglaša z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini.
3. Naročanje
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine www.goodfood.si in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda in potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za DOBAVITELJA, kot za KUPCA. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Status naročila in spremembe naročila KUPEC prejme preko e-pošte, ki ga posreduje ob registraciji.
4. Plačilni pogoji
KUPEC v košarici izbere način plačila. Na voljo je plačilo z odkupnino (plačilo kurirju ob dostavi paketa) ali plačilo s kreditno kartico ter plačilo na transakcijski račun naveden na predračunu ali računu v navedenem roku. V primeru zamude plačila s strani KUPCA si DOBAVITELJ pridržuje pravico da ne izpolni – dobavi ostalih naročil KUPCU brez obligacij ali posledic zaradi neizpolnitve pogodbenih ali ponudbenih obveznosti na osnovi ostalih odprtih naročil. DOBAVITELJ ob naročilu izda račun in ga izroči KUPCU, katerega obveznost je, da izdani račun prevzame in ga zadrži. Ob spletnem naročilu je račun priložen dobavljenemu blagu.
5. Dobava in cene dobave
Razpoložljivost izdelkov je na spletni strani ustrezno označena (na zalogi / ni na zalogi). Možna načina prevzema blaga je dostava. V primeru dostave se kot prevoznik uporabi GLS ali Pošta Slovenije. Rok dobave znaša 1 do 10 delovnih dni. O morebitni spremembi prevoznika je DOBAVITELJ dolžan opozoriti KUPCA.
7. Zamenjava blaga
KUPEC ima pravico vrniti izdelek brez kakršnega koli razloga v roku 14 dni. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni od prejema blaga na info@goodfood.si. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel na svoje stroške pošlje na: ROKSA d.o.o. (Barr), Stegne 21c, 1000 Ljubljana in posredovali mu bomo drugega, v skladu z dogovorom. Pogoj za tovrstno menjavo je, da je izdelek v originalni embalaži in v popolnoma enakem stanju, kot ga je ob nakupu prejel.
8. Preklic naročila in neprevzem pošiljke
KUPEC lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, KUPCU v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na info@goodfood.si.
KUPEC lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje vendar samo v primeru, da mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.
9. Pravica do odstopa od pogodbe
KUPEC ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je KUPEC podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. KUPEC ima za tem 14 dni časa, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na: ROKSA d.o.o. (Barr), Stegne 21c, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni KUPCA v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da KUPEC pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.Vračilu KUPEC obvezno priloži kopijo računa. Kupnina za izdelek pa se mu vrne na bančni račun (TRR), ki ga posreduje ob vračilu blaga.
DOBAVITELJ ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se štejejo vse bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali namenu strank štejejo za odločilne ter na katere ponudnik v primeru vrednosti ne bi pristal oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
10. Podatki in varstvo podatkov
DOBAVITELJ se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov KUPCA. DOBAVITELJ bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini www.goodfood.si , so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujejo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik…) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.
12. Pritožbe, reklamacije in informacije
KUPEC lahko pritožbe v zvezi z našimi izdelki, ravnanji ali odločitvami poda pisno na poslovni sedežu podjetja (ROKSA d.o.o., Cesta v Gorice 77a, 1000 Ljubljana)
Vaše pisne pritožbe bomo ustrezno obravnavali in vam pisno odgovorili v najkrajšem možnem času.
V primeru spora, ki ga ni možno rešiti izven sodno, je za rešitev le-tega pristojno sodišče.
Spletno reševanje sporov preko platforme SRS:
KUPCI, ki bodo pri spletnem nakupu naleteli na težavo, bodo pritožbo lahko v jeziku po svoji izbiri vložili na spletu preko platforme SRS. Ta bo DOBAVITELJA obvestila, da je bila proti njemu vložena pritožba. KUPEC in DOBAVITELJ se bosta nato dogovorila o organu ARS, prek katerega bosta reševala spor. Izbrani organ ARS bo prek platforme SRS prejel vse podrobnosti o sporu. Povezava na platformo za SRS je dostopna tukaj.